Thursday, December 29, 2011

PENUTUP

Baru selesai menonton Ombak Rindu. Dengaq kata boleh buat orang meleleh ayaq mata tapi hairan setitis ayaq mata aku pun tak keluaq. Jenoh aku teran feel sedih, tetap tak meleleh ayaq mata. Jadi konklusinya adakah saya seorang berhati batu? Kita biarkan soalan ni dahulu sehingga tahun hadapan. Terima kasih.

Ouh. Ha. aku sebut tahun hadapan kan tadi?

Tahun hadapan?????

Yes. kita sekarang di penghujung tahun 2011 yang agak awsome untuk aku. Bukan agak memang awsome. Well well well permulaan yang awsome bila aku tiba2 terberi hati aku kepada Mohd Hafiz. Ekceli kami dah melepasi tahun pertama berpacaran ya! Auwwwww ayat, kemain <3 Kemudian bersambung dengan aku menjadi budak yang skema sedikit dekat KKA sampai lecturer pun puji tiba2 berubah jadi baik Izzati ni dah kena sampuk apa. Dan keskemaan aku tu membantu aku lulus untuk semester akhir di KKA muah thanks you lecturer tak bagi saya repeat :p

Lagi awsome bila memori last aku dengan kawan2 dekat KKA bukan memori yang buruk. Indah2 belaka walaupun ada sedikit2 gaduh manja biasa la duduk serumah mesti nak jugak bertegang urat sekali sekala. I love you kawan2. Miss our home. Pandai2 la sedaq diri sapa kawan serumah aku tu. Tak larat nak taip nama sorang2 :)

rindu gila meroyan kat mereka2 ini

Kemudiannnnn! Menambah ke-awsome-an tahun 2011 bagi aku bila aku ditawarkan masuk UiTM Kedah dalam program grafik. GRAFIK okey! Kitew minawt gilew grafiwk niw. Lalalala. Mendapat kawan2 yang sekepala perencah yang menyedapkan lagi awsome 2011 aku. Well, tadak la aku rasa hell sangat rindu kawan2 kat KKA. Dan dapat bilik tanpa roomate sedikit awsome sebab boleh seludup kawan2 dari bilik lain lepak dan buat bilik di hostel macam bapak kami tuan tanah. Aummmm.

Ermm, apa lagi yang awsome? Cukup la awsome yang aku nak kabor. Nanti banyak2 menyampah pulak pembaca2 blog aku ni. Ada ke pembaca2? Pembaca tu ada la kot. Bukan blog femes punnnnn.

Jadi, penghujung 2011 ni. Dengan kekusutan aku menyiapkan assignment dalam tempoh seminggu mid sem break. Aku harap 2012 jugak awsome untuk aku, keluarga aku, Apiet aku, kawan2 aku dan sekeliling aku. Walaupun di penghujung 2012 ni dalam dompet aku cuma ada debu, resit2, kad bank, kad pengenalan, tp duitnya enggak ada donk walau 1 sen, aku harap 2012 menjadi kan aku manusia yang tidak putus rezeki pemberian Allah S.W.T. Amin.

Jadi. Sudah2 la aku membuang masa di sini sebab banyak gila lagi assignment aku nak siapkan. Bye2 2011. Terima kasih untuk segalanya.

Diulang. Ombak Rindu tak sedih mana punnnnnnnnnnn.

#i love you Apiet

No comments:

Post a Comment