Saturday, June 8, 2013

attention the stalker

Well im not in the mood to go back to Merbok. 

Hermm hermmm..

Lahaii, nak kena hadap hidup yang bosan, assignment, program wajib ~_~, fake people and soooo on. Huwarghhh. Literally aku rasa macam nak terjun lombong pikiaq nak hadap semua ni kat Merbok. Erghhh.

Aku ada satu cerita. Tapi nanti la bila ada masa aku cerita. Cerita pasal mulut longkang dan manusia lembu dengar sebelah pihak saja. 































K bye.
































Ouh terlupa pulak nak cakap. By the way, aku dapat rasa lagi satu nikmat hidup. Memandu kereta. Weehhhhhhooooooo... Yang penting aku tak payah tempek sticker P sebab aku pernah ada lesen moto dan dah permanent. Kahkahkahkah. Aku tak pernah lagi tempek sticker P tu sebab aku dulu mana rajin bawak moto pun even ada lesen moto. Awsome me yay..





Ceh.


































Sekali lagi bye.

No comments:

Post a Comment