Monday, July 20, 2015

zati zati..

Hai. Banyaknya kakak nak cerita sini tapi dah malas la sebab zaman blog dah lupus bosan boooo tapi macam rindu nak tulis2 sini so kakak pun bukak dan tersengeh sendiri baca post2 lama. Hahahaha,

Haihhhh. Life turning 360 degree lately. Banyak benda jadi. Hidup, hubungan dengan Apiet, kawan-kawan. But mostly kawan-kawan lah. Sekarang ni tengah cuti sem. Sem lepas memang macam2 jadi. Aku stay luar, dah tak duduk hostel. So, aku bawak kereta. Dah ada kereta kaki memang melangkah panjang. Hahaha. Btw kereta tu Apiet pinjamkan sebab kereta kancil problem sana sini.

Ishh mana satu eh nak cerita kat sini untuk tatapan anak cucu? hahaha... Banyak sangat cerita. Aku start dengan kawan lah. 1st sem kat Shah Alam, kawan aku memang tak ramai. Aku memang jenis kera sumbang payah berkawan, naknak masuk je kelas budak STPM awalawal dah ignorekan kitorang budak penerapan ni. So berkawan la aku dengan si Iqa, Miea, and Dyla. Masuk je sem lepas which is sem 3, budak penerapan dari course printing masuk. Perghh cuci mata tapiiiii 3 je laki. Demmmm. Hahahaha,

Panjang story lah, pendek cerita entah cemana boleh lepak sekali dengan Hasriq, Hadi, Mad n Amier. Hahaha. Time tu baru tahu manade budak-budak ni kerek, pempuan je kot yang kerek. Boys, memang boleh masuk kepala. So start tu lepak, merayau semua dengan dorang. It was happy moment sebab aku memang prefer kawan lelaki. Kalau nak kawan pempuan pun aku cari yang style kawan macam lelaki which is ada dekat Miea, Iqa, Dyla n mesti lah Yuyu Roslan. :)

So sekarang ni aku pishang sebab tu aku update. Rindu la nak keluar merayau dengan dorang. Pastu gelak sampai berair mata tengok perangai Hadi n Hasriq bertempik dalam keta. Dengan Amier tiba-tiba dengar lagu terus macam nak rave. Nak bahan Iqa dengan Mad pastu nak naik keta Miea yang bawak macam Letty Fast Furious. Hahahaha. Cemana tah nak describe, i just love to be around with them. Tak sabar nak masuk sem. And yeah, i wish our friendship will last longer :*

Till then. Chow.

No comments:

Post a Comment