Sunday, June 12, 2011

HASTA LA VISTA

Yaw kolej. Bye-bye. Jangan rindu aku. Sebab aku takkan rindu kamu. Tipu! Untuk kolej thanks sebab tak runtuh time aku tengah belajaq jahit baju. Hekhekhek.

Lecturer2 sekalian. Saya tahu kamu sedih saya tamat belajaq. Terima kasih sudah bagi ilmu mengunung tinggi sampai saya rasa nak pecah kepala. Saya rasa saya sedikit berjaya sekarang sebab maki hamun kamu saya lulus jugak ambil sijil:) Saya tahu kamu bangga kan saya jadi student kamu. Lalalala. Bye lecturer2 sekalian. Halalkan ilmu yang kamu bagi dekat saya. Terima kasih.

Kawan2. Nanti aku akan rindu kamu semua. Kenapa nanti bukan sekarang? Sebab sekarang baru sangat. Punkoq takdan hangat duduk kat rumah. Bau kamu semua pun bersisa lagi kat lubang hidung. Jadi tak rasa rindu sangat. Hahaha. Kawan2. Halalkan segalanya okey. Maaf kalau ada buat salah. Aku kan jahat. Eh bukan jahat tapi nakal. Hohohoho. Nanti jumpa aku kat mana2 jangan segan silu tegur aku. Jangan sombong ye. Aku doa kamu semua berjaya dalam hidup. 

Untuk semua. Aku sayang kamu semua. Yang pernah declare jadi musuh pun, aku tetap sayang. 0-0 okey. Bye.


No comments:

Post a Comment