Friday, July 8, 2011

TANPA TAJUK

Lepas habis kolej. Roda hidup aku sekali lagi berubah putaran. Berubah kitaran. Sama macam lepas tamat zaman sekolah.  Aku mula jadi lonely. Hidup tanpa kawan2. Jadi pilihan yang ada, cari kawan baru. Bila kawan lama dah mula jalan arah berlainan dengan aku. Jadi, hai King's staff. Thanks for being my bored member. Also staff2 yang sama2 cari duit dalam bangunan Tesco Extra Sebrang Jaya

King's- Senang cakap kedai kek dan roti la. Pegang jawatan bakery assistant, tenaga aku dikerah macam kuli buat jalan keretapi maut zaman komunis dulu. Memang penat sial. Aku ingat, dalam dua tiga minggu lagi, botak gendut tu dapat la surat cinta dari aku. Resign.

Jadi sekarang aku duk merangka pelan hidup aku balik. Sebelum aku betul2 jadi penganggur balik, aku kena ada arah tuju supaya aku tak jadi loner terperap dalam bilik jadi internet maniac.

Well, harap2 jalan rezeki aku terbuka luas. Amin.

No comments:

Post a Comment