Friday, August 5, 2011

V SENGET DEKAT 3

Back to 230 days ago. It was a bloomy early morning when i became his. There has loves bloom above my head. I'm only smiling with blushing cheek. Yes, it was that day. That morning. I fallen in love with him.

Back to 201 days ago. He send me an sms. It was one from thousand sms between me and him. And i save this sms "Uyoo.love u so much my dear". Deng! I was terribly into his love.

Back to 182 days ago. "j'ai besoin de toi pour toujours". From him to me.

Pfffftttt. Write in malay please. Ding dong bell. 

Hari ni hari ke 231. Dan terima kasih tuhan sebab masih letak cinta dari dia dalam hati saya. Walaupun kadang2 saya goyah untuk terus percaya kami akan terus sampai mati. Maaf. 

Saya  tak tahu kenapa malam ini pagi ini saya sangat emosi. 

Saya duduk diam2 dekat sini tunggu kamu. Jangan risau saya tak akan ke mana2. Sebab saya dah janji takkan tinggalkan kamu. 

Saya rindu kamu. *lapairmata.

Dan saya rasa macam kamu dah berubah.

Atau saya yang tak faham situasi kamu yang kadang2 perlu masa sendiri bukan berkepit terus dengan saya. Berkepit bukan macam berkepit kepit sana sini tapi berkepit disini macam sms call layan saya etc seharian setiap hari.

Bye.

No comments:

Post a Comment