Monday, October 3, 2011

SELEPAS 111 HARI

Hai peeps. Uh, my only 5 follower, thanks for reading this annoying blog.

Lama dan lama gila tak update apa2 sebab tiba2 unifi rumah sepupu terpotong eceh padahal tak bayaq bil kuikuikui. Dan lagi saya tengah busy gila jadi pembantu peribadi sepupu saya. Puipuipui. Lagi dan lagi sebenarnya saya tak tahu nak tulis apa dalam blog busuk ni. Aukkk.

Lepas tu hari hari saya sekarang asyik main teloq, tepung, whipping cream, fresh milk, erk senang cakap main dengan bahan2 buat cake. Lepas tu lagi pipi saya pun dah berisi rasanya sebab Apit cakap macam tu. Ni semua sebab asyik makan makan dan makan.. Hiks :p

Dan berita bestnya temuduga hari tu saya berjaya dan yay! Saya akan jadi pelajar kembali. Hai UiTM-ans. Kehkehkehkeh.  

Okeyh. Cukup lah update terbaru dari saya. Sekian. Bye peeps.

No comments:

Post a Comment