Sunday, November 13, 2011

DEPAN YANG SAMAR

Mak aih tajuk! Entah apa yang samar sangat lah =)

Kadang2, aku baring atas katil letak tangan atas dahi, aku mula fikir. Fikir dan fikir. Mula kenang dan merancang. Semua bersatu dalam dua otak kiri dan kanan aku. Apa aku jadi masa depan. Kenapa dulu aku tak buat macam ni. Nanti aku nak semua jadi macam tu. And it drive me crazy sometime! Dan kadang2 buat aku takut untuk apa yang belum terjadi.

Kenang masa lalu memang kadang2 bawak meleleh air mata air hidung.

Fikir masa depan memang kadang2 bawak presure otak.

Dalam masa tak sampai dua hari aku dah nak jadi student balik. Ingat main2 macam masuk kolej dulu ke bila aku daftar masuk sana nanti. Debar tu ada jugak. Tapi sebagai gengster bertauliah, aku buat muka kool. Jangan lah nanti elok kereta mak ayah aku gerak tinggal aku, air kat mata pun kalot nak turun sama. Eceh! Jatuh kredibiliti aku tahu ٩(●̮̮̃•̃)۶

Aku tak tahu macam mana life aku nanti kat sana. Harap2 terbimbing la sikit biar tak sama macam life aku kat kolej dulu. Kucar kacir. Nasib baik ada cahaya singgah masuk dalam hidup aku, last sem kat kolej sana hidup terbimbing jugak. Kalau tidak entah sekarang aku pulak jadi lagenda kolej asyik nak repeat>.<

Lagi nanti kat sana jangan la ada siamang mana goda2 aku jadi setan. Biar la aku tenang jadi student, fokus dengan apa aku nak.

Erkkk, otak cramp tiba2. Hah! Otak cramp okey. Kau ada? Haha. Last. Good luck bebeh untuk Apiet. Final exam dah start. I know you can do it. <3 you much!

#rindu Apiet!



No comments:

Post a Comment