Wednesday, November 23, 2011

SAYA DAN UNIVERSITI

Hai all's! 

Using slow shit paid internet really damn! Aku beli mahal wei, 5ringgit 1 day tapi bandwith hareeeeemmmm slow. BEST! 

Erk.. Back to the topic. Im already be one of UiTM Kedah student yaw :) And it is very hahahaha day now. Dapat kawan2 yang 'mereng', tersenarai sebagai student fakulti paling kool, lecturer yang okey la, groupmate yang baik2, life as U student, get a big room with no roomate, and everything is so awsome! bak kata Kamar. Hahahaha.

So far, everything is good for me. Kawan2 pun okey. Shasha, Huda, and Yasmin is super 'gila'. And we got new friends last day which is Paan, Hafiz and Kamar. Good. Our group always paid attention by others. Maybe sebab kami awsome sangat. LOL.

Lagi. I got insentif makanan means every month UiTM will bank in Rm200 maybe in my account bank. Wiyyyyuuu wiyyyuuuu :) Untuk budak AD macam aku, dapat Rm200 every month memang dah cukup bersyukur sebab aku memang nak kena pakai banyak duit. Huhuhuhu..

Tapi sometime i miss my home, my room damn much. Miss mama, abah and adik2:( 

UiTM Kedah ni besaq jugak lah. Dari satu tempat nak ke satu tempat pun memang berpeluh ketiak jugak. Dan aku dah rasa muka aku kelam sebab hari2 kena panas terik. Cuaca sini tak menentu kot. Panas gila sejuk pun gila. Lama2 aku pun gila. Haih!

And here, im so selekeh. Kehkehkeh. Apiet, janga risau sebab awek kamu takkan jadi perhatian ramai. She's  selekeh girl here. LOL :p

Urm, apa lagi eh? Aku rasa takdak benda lagi aku nak cerita kat sini. Later i'll will update.

Bye.

#harap2 jalan aku kat sini lurus dan terang.

No comments:

Post a Comment