Monday, May 2, 2011

WHEN A GIRL IN LOVE, SHE ALWAYS DREAMING STUPID THINGS

Dari hari aku kenal cinta, aku selalu dan suka sangat berangan. Nak buat benda sweet-sweet. Tak tau kenapa. Even kadang-kadang benda tu macam tak logik, macam memang tak boleh buat aku tetap berangan. Tapi ada jugak yang boleh buat. Hahaha. Salah satu aku suka dok berangan, aku pernah terfikir kalau kiss in the rain memang kool gila. Tapi kiss? Okey. Tolak tepi. Tunggu kawin boleh kot. Hahahaha.

[ Gambar] Sweet kan. Kan. Hahaha.

One more thing, agak-agak makan megi cup depan tujuh sebelas tu indah tak? Makan dengan orang yang kita sayang. #futurehusband kita. Lolololo. Memang macam sweet gila.

Kalau time senja-senja lepak tepi pantai tengok sunset pun memang indah. Lepas tu pakwe main gitar lagu Bruno Mars-Marry You. Sah-sah esok tu aku mintak izin mama abah nak kawin. Hahaha. Gedik. Larikkkk.

Satu lagi, benda ni memang aku nak buat tapi tak tau bila. Snap gambar aku dan dia pastu buat portfolio. Hahahaha. Lepastu bagi kat dia. Lalalalala.

Kalau nak cerita kat sini, sampai esok tak habis. Macam-macam yang aku nak buat. 

Bye.

No comments:

Post a Comment