Wednesday, April 11, 2012

macam dalam filem

Haiiiiiiiiiii. Selamat malam. Happy birthday abahhhhhhhh :*

Okey bye. Hahahaha. Gurau. Actually ada story ni. Berlaku siang tadi. Macam tengah berlakon filem scene bencana dok berlaku ~___~ Ada sikit cuak dihati. So the story began like this......

Aku pi tesco, jemput mama aku balik. Aku dengan kakak aku. Kami just pusing2 beli barang sikit then turun. Dah pukul 4.30 pm, supposely mama dah keluar. Tapi mama tak keluar2 jugak. Call tak jawab. So, aku pun pi tengok mama kat tempat kerja. Mama still dok menggoreng mee. Hailah. Aku tunggu mama kat tepi pintu. Sambil sandar sambil termenung. Tiba2 aku rasa pening. Aku tengok keliling everthing dah ke kiri ke kanan. Bergoyang-goyang. Pintu pun bergerak. Kuah dalam periuk berkocak. What the hell was happening? Dalam kedai tu semua dah kelam kabut. Aku pun jadi kelam kabut. Tesco bergoyang macam nak runtuh >__<

Aku dengar orang jerit. Semua kelam kabut lari keluar. Aku dah jerit2 suruh mama keluar dengan aku. Memang kelam kabut. Macam dalam filem. Orang semua lari selamatkan diri ~___~  Fuh, kalau tesco runtuh time tu ^____^  Sampai kat luar, dah ramai duk berkumpul. Aku lari masuk kereta. Mimi cakap kereta bergoyang and dia ingat efek kereta lain lalu. Then bila tengok semua orang lari keluar dia ingat ada rompakan +_______+ Mimi ni!! Lawak betul.

Lepastu abang aku call cakap ada earthquake. Then dah balik baru tahu earthquake dekat Sumatera. And amaran tsunami semua dah keluar. Alhamdulillah amaran tu dah ditarik balik. Hope esok nothing happen. And pray for everyone in Sumatera.

Begtulah story yang berlaku siang tadi. Bye :)


No comments:

Post a Comment