Friday, September 16, 2011

JUJUR

Sebenarnya. 

Aku sedih sebab sekali lagi plan kami nak jumpa tak menjadi. Tapi, aku paham kalau mak dia lebih penting. Aku pun buat benda yang sama kalau aku dalam situasi dia. 

Sebab nak jumpa tak jadi, aku ajak dia skype. Rindu. Tapi dia letih dan tertidoq lepas maghrib. 

Dan.

Aku kecewa betul kali ni. Bukan sikit. Tapi banyak. Aku tunggu dia bangun sampai aku pun sama terlena. Dan siang ni, dia busy dengan motor2 dia.

Sekarang aku paham, even kita dalam perhubungan pun, masa pasangan kita bukan la selalunya untuk kita. 

Jadi.

Tolong lah ajar aku cari life aku sendiri tanpa kacau life orang sekeliling aku yang busy dan tak punya banyak masa layan kerenah aku. 

Aku rasa aku dah menjadi semakin annoying. Harap2 aku diterima masuk mana2 ipta untuk sambung study dan aku dapat balik life aku.

Bye.

No comments:

Post a Comment