Thursday, September 1, 2011

RAYA! #4

Pesen raya zaman muda remaja ni teruja dia tak berapa sangat. Tapi bab2 duit raya tak nak kalah. Lebih banyak jugak aku dapat dari adik2 aku yang sakan beraya sekampung tu. Heuheuheu.

Selain habiskan masa penuhkan perut, banyak jugak masa aku habiskan dengan bergolek2 atas sofa ja tunggu tetamu datang beraya. Ceh. Memang tak rare langsung raya kali ni.

Raya dengan family pun macam suam2 kuku ja. Entah la. Dah jemu raya single kot. Nanti raya berdua lagi best kot. Hiks:p

Lepas raya ni aku kena lagi fokus cari benda aku nak buat. Kalau tidak memang terkontang kanting la sorang2 aku kat sini. Kat rumah. Lepas tu mula nak meqap apiet mesej 24 jam.. Hehehehe.

Okey fine!

Aku tak nak weh jadi antisosial. 

Jadi, tolong doa aku berjaya interview uitm kali ni:)

Bye.

No comments:

Post a Comment