Saturday, September 3, 2011

RAYA! #5 - LAST

So, macam tahun lepas, tahun ni pun aku ada jugak plan keluar beraya dengan kawan2 aku. Tapi dah tak meriah pulak macam tahun lepas. Maybe sebab masa pack semua terkejar2 nak beraya dengan family, nak balik keja eh tahun ni semua cuti dapat seminggu ja. Ceh! Nasib baik aku penganggur jadi hari2 hari cuti untuk aku. Yay!

So, aku, Wahida Mael dan Ida Man ja yang ada untuk raya dengan kawan kali ni. Dan tiga rumah ja kami pi rumah Sheila, Fairuz and Pon. Hahaha. Tak kira bertiga cuma atau berama2, tetap fun sebab semua pun perangai gila2 bukan gila. Asyik gelak ja. Dan Ida Man memang peramah sampai aku terfikir nak menuntut ilmu  komunikasi dengan dia. Hahaha.

Raya kelima, aku pergi pantai dengan family. Yay! Best kot mandi laut. Dapat pakej warnakan kulit menjadi hitam menawan. Huuuuuuu:)

Malam ni, kejap lagi nak pi BBQ rumah pakman. So makan lagi dan aku suka. Yes!

Jadi konklusinya raya 2011 adalah cuma suam2 kuku tapi aku tetap bahagia sebab dapat sambut raya dengan semua yang aku sayang.

Last. Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin again:)

Bye.

#neway aku dapat duit raya banyak jugak. ni ja part yang best untuk raya kali ni. hahahaha.

No comments:

Post a Comment